۱۴ روز پس از بازداشت غیر قانونی ، مدیر عامل ،
رئیس هیئت مدیره، و دو عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی یاوران دهکده كمان، با وثیقه ای
نزدیک به یک میلیارد تومان آزاد شدند!!!
پس از افشای روابط
پنهانی و مجرمانه دادستان بدنام سوادکوه رسول محمدی و نیز فرمانده نیروی انتظامی
سواد کوه ، مهدی خادمی با مجرمین سابقه دار برای قطع و فروش درختان اراضی شرکت
تعاونی مذکور وتصاحب وتخریب و غارت اموال تعاونی فوق الذکر، مهندس یحیی غفوری
مدیرعامل، مهندس محمدرضا ولی نژاد رئیس هیئت مدیره ، مهندس غلام رضا تقیان و مجید
مومنی اعضا هیئت مدیره تعاونی مذکور که تصمیم به پیگیری شکایت قانونی خود از طريق
مراجع بالاتر را داشتند، بدون هیچ سند و مدرکی و با دلایلی نامعلوم و واهی به
دستور دادستان و توسط فرمانده نیروی انتظامی سواد کوه به شیوه ای خشن و همراه با
ضرب و شتم بازداشت شده ، که در این حوادث همسر و فرزند سه ساله مجید مومنی نیز
مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. اکنون بعد از ۱۴ روز بازداشت بی ملاقات با قرار وثیقه ای نزدیک به یک میلیارد
تومان آزاد شدند. و این در حالیست که بنا به گفته بازداشت شدگان ، در طول این مدت
حتی بازجویی نشده و فقط در بازداشتگاه بدون هیچ توضیحی نگه داشته شدند و سپس به
زندان قائمشهر منتقل شدند!!!
اما اعمال غیر قانونی و
مجرمانه دادستان و عواملش به همینجا ختم نشد و خانواده های باز داشت شدگان که با
سند قانونی برای آزاد کردن بازداشت شدگان به دادسرای سوادکوه مراجعه می کردند،
بارها مورد توهین و تهدید و ارعاب دادستان و بازپرس مهدی جبرئیلی قرار گرفتند .
حتی همسران باز داشت شدگان از طرف جواد جبرئیلی تهدید به بازداشت و انتقال به
زندان در صورت پی گیری برای آزاد کردن همسران خود شدند!!!
حال سوال این است که چه
روابط پشت پرده و خلافکارانه ای در دادسرا و نیروی انتظامی سواد کوه در جریان است
که کسانی را که برای احقاق حق قانونی خود قصد مراجعه به مقامات در تهران را دارند
دستگیر ، ضرب و شتم و راهی زندان می کنند؟؟
و با اعمال زشت و دور
از انسانیت و تمامی حیله ها و ترفندهای غیر قانونی سعی در عدم قبول وثیقه ای که
خود تعیین کرده اند ، را داشتند ؟؟
تا به صورتی غیر قانونی
افرادی کارآفرین و تحصیل کرده منطقه را در زندان نگه دارند؟؟؟

Comments
Post a Comment